joi, 16 ianuarie 2014

Minioniada

Îmi trimite soră-mea pe mail o poză cu nepoţoiul şi comentariul "parcă seamănă cu ăia galbeni - cum le spune? - din desenele Despicable Me".

În calitate de om fără copii pe inventar habar n-aveam despre ce desene animate şi gălbejiţi era vorba, dar dacă nepotu-meu seamănă cu ei am zis că ar fi cazul să mă informez. Aşa că m-am uitat la desene şi am aflat că e vorba de minioni, nişte omuleţi mici şi tare simpatici. Atât de simpatici şi în vogă printre copii, încât m-am şi apucat să fac nişte articole de petrecere copii pe tema minionilor.











Şi ca să vă daţi cu părerea cât de mult seamănă nepotu-meu cu un minion, iată poza de pe mail:



Am rotit imaginea asta de o mie ori, tot culcată stă. angry

Dar seamănă?




31 de comentarii:

  1. Grozava idee!!! Cunosc multi fani, cu peste 20 de ani, carora le plac acesti micuti. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu îi am aici din ouale kinder si sunt tare haiosi! :))
    Am vazut facuti dovleci de halloween asa..... o idee grozava!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa caut poze cu dovleci minionici, cred ca arata tare de tot

      Ștergere
  3. Credeam că te-ai dat la fund de tot... Am tot intrat pe aici, dar nimic! :)
    Da, măi, seamănă, dar e de un infinit de ori mai drăgălaș că ăia.

    RăspundețiȘtergere
  4. seamănă, cum să nu. uite că pe aştia gălbejiţi nu-i ştiam.
    ai făcut nişte minunăţii.
    bine ai revenit!
    succes însă şi cu magazinul şi cu tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)...ai un nepotel simpatic foc, chiar daca este rotit !!! :)
    cand o sa am nepoti, o sa stiu si eu noutatile privind animatia!
    haioase obiectele create de tine... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu când îi aud vorbind de desene şi personaje, am impresia că vorbesc altă limbă. Îmi traduce soră-mea sau cumnata-mea, ele sunt mai în temă cu noutăţile astea.

      Ștergere
  6. Nu-i problema, am rotit capul sa-l vad mai bine si confirm: este tare haios si dulcic nepotelul iar materialele cu minionii ti-au iesit super!

    RăspundețiȘtergere
  7. :))))
    ce-am ras! da sa stii ca seamana!
    si eu sunt total in urma cu desenele de azi....
    habar nu am ce personaje s-au mai inventat...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte dragut nepotul tau :)
    Cat despre minioni...cei mai tari=)) Nu stiu de ce, dar mi se par tare simpatici =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce idee minunata de invitatieeeee!!!! Si nepotul... seamana, numai ca e mai simpatic decat personajul animat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ti-ai iesit grozav! Si noi iubim minionii si am vazut filmul de nu stiu cate ori. Sunt copilarosi, lejer rautaciosi, batausi, prostani, adica adorabili. Iar nepotelul tau e un dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am văzut doar prima parte, dar vreau s-o văd şi pe a doua.

      Ștergere
  11. Haiosi foc, si galbejitii, si nepotu! Ai putea sa-l folosesti pe nepotu in loc de galbejiti, pustiul e ... TOTAL (ca sa ma exprim in limbaj adolescentin) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trimit nepotul pe post de animator de petrecere :)))))))))
      Trebuie să tratez cu soră-mea un contract de închiriere.

      Ștergere
  12. Simpatic foc minionul de nepotel :). Si cei facuti de tine.

    RăspundețiȘtergere
  13. :) Cu ochelari, seamana, la o rapida si fugara privire! :) E super nepotul! :) Mult mai dragalas decat minionii!
    Despicable me e foarte fain! Primul film mi-a placut foarte-foarte!
    Invitatiile tale sunt reusite si vor avea succes in mod cert! :) Totul este sa le vada copiii! Ei stiu exact ce au nevoie! :)
    Succese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copiii stiu intotdeauna ce vor si nu se sfiesc sa spuna, sa strige chiar in gura mare :D

      Ștergere
  14. Minunata muza! Iar ideile care au curs, sunt (asa cum ne-ai obisnuit deja) excelente! Ma bucur sa te "vad" si sa stii ca m-am gandit la tine cum dai din coate! Sa ai spor, idei originale si comenzi, muuulte comenzi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce idee superba! Kari ar fi incantat daca ar avea asa ceva de ziua lui asa ca o sa tin minte! problema e ca inca nu ii facem party cu copii ca nu are asa multi prieteni ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu copii sau fara, ii doresc o zi frumoasa. Parca in februarie e ziua lui, deci nu mai e mult.

      Ștergere
  16. Ce nebuna-i sora-ta :))) Dar si tu te conformezi.
    Despicable me a fost mi-nu-nat ambele. Parca doar 2 sunt, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cu sora-mea suntem pe aceeasi dunga :D
      Da, 2 filme sunt pana acum.

      Ștergere
  17. Foarte tare si modelele si nepotul, as zice ca le si intrece :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nepotul e unicat, minionii pot fi clonaţi :)

      Ștergere
  18. Uite ca nici eu n-aveam habar de aceste personaje :)
    Dar nepotul, cu ochelarasii aia haiosi, chiar seamana :)

    RăspundețiȘtergere
  19. buna ziua,
    m-ar interesa cerculete minion cu snur. ce pret au?
    se pot face si figurine minion de dimensiune mai mica? cca 1.5 cm inaltime?

    RăspundețiȘtergere