joi, 7 februarie 2013

Cugetarea zilei - frustrant

De unde ştie telefonul că trebuie să înceapă să sune fix atunci când eşti în faţa uşii, iar într-o mână ţii poşeta şi o sacoşă, în cealaltă mână ai alte două sacoşe şi cu două degete chinuite te strădui să învârţi cheia în broască ?!

De unde ştie telefonul că trebuie să sune când apa duşului îţi şiroieşte pe păr şi eşti plin din cap până în picioare de spumă?!

De unde ştie telefonul că trebuie să sune imediat ce te-ai pus să tragi un pui de somn de amiază de week-end?!

Când descoperiţi aplicaţia asta de pe telefoane, spuneţi-mi şi mie, vă rog, ca s-o dezactivez o dată pentru totdeauna.

Quillingul zilei este un mărţişor-ikebana:






Sursa de inspiraţie pentru acest mărţişor au fost felicitările ikebana ale Susanei Ilic , o adevărată profesionistă în domeniul quillingului la lucrările căreia mă uit mereu cu ochii mari de mirare şi admiraţie.


33 de comentarii:

  1. Aplicatia se dezactiveaza prin apasarea lunga a butonului de oprire :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta chiar că ar avea efect o dată pt totdeauna :)))

      Ștergere
  2. Minunatiile aste se pot face numai din hartie, nu merge si cu un material textil, ceva lucios si mai rezistent? sunt foarte frumoase.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu dacă ar merge. În orice caz ar trebui un material ţeapăn, fetru eventual.

      Ștergere
  3. Foarte frumos! Fă poze și pe etape, pentru a strânge material pentru viitoarea ta carte!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Cu siguranta nu e vorba de telefoane super inteligente ci de stresul nostru si agitatia in care traim.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Şi de faptul că având un telefon mobil la îndemână şi abonamente cu multe minute, toată lumea sună la orice oră.

      Ștergere
  5. Uneori ma intreb cum a putut exista viata fara telefoane mobile? Pentru ca am trait si fara ele si nu ne-a fost chiar asa rau... Avantaje si dezavantaje cu tehnologia asta, daca punem in balanta care atarna mai greu?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În funcţie de sotuaţie, atârnă una sau alta. Cert e că mulţimea de chestii care ar trebui să ne facă viaţa mai simplă, ne-o cam complică.

      Ștergere
  6. Eu mai nou profit de faptul ca momentan nu am telefon de serviciu :)))
    Asta inseamna ca in weekend il uit pe noptiera pana seara tarziu, cand e prea tarziu sa mai dai un reply apelurilor de-a valma din lunga lista constincios crescuta de-a lungul zilei cand gandurile mele erau departeeeeeeeeeee

    RăspundeţiȘtergere
  7. O sa faca furori la târg
    Adica o sa rupa gura targului :)

    RăspundeţiȘtergere
  8. Tare delicat si frumos! Combinatia de culori e superba.
    Cat despre telefoane...eu le am foarte des inchise. ;)

    RăspundeţiȘtergere
  9. aplicatia este foarte simpla dar cere un efort mare si ea consta in:
    1---iti instalezi un answering machine pe telefonul fix
    2---schimbi nr de mobil si il dai doar sotului si copiilor
    3---asculti mesajele de la robot si suni doar pe cine vrei.

    Sper sa-ti placa aplicatia.

    Adrian B.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai complicat când trebuie să ai telefonul deschis pt ca serviciul să poată lua legătura cu tine, iar uneori e în beneficiul tău legătura asta.

      Ștergere
  10. :)) Cu telefonul mobil am rezolvat-o: l-am inchis in sertar acum multi ani in urma...

    Martisoarele sunt frumoase! Si interesante!
    Succese!

    RăspundeţiȘtergere
  11. ooo, e asa simplu!
    telefonul "se consulta" o ora, atat, seara sau dimineata, functie de program!
    se analizeaza datele, se verifica ceea ce pare interesant si atat! :)
    telefoane importante? doamne fereste, te gandesti la 112? altceva "important" nu exista! :)
    buna dimineata!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. întru totul de acord !
      Cât despre mărțisor, arată minunat dar... roz ?

      Ștergere
    2. Da' ce are rozul? Există o grămadă de flori roz în natură.

      Ștergere
  12. La noi suna intotdeauna cand ne culcam dupa-amiaza...suna si fixul nu numai mobilul! Ai intrat intr-un cerc vicios...de ce te gandesti mai mult ca va suna, de-aia ai sanse mari sa se intample!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, îţi citeşte şi gândurile telefonul ăsta :D

      Ștergere
  13. Hihi.....iei telefonul in mana si il izbesti de pamant:))
    Fain martisorul. Tare priceputa esti....:)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi apoi cine curăţă mizeria?

      Ștergere
    2. Eeeee....vin io! Da tu platesti biletul....:))

      Ștergere
  14. cand afli de aplicatia asta sa-mi spui si mie,plssssss! :))
    martisorul e discret si proaspat,prietena ta are imaginatie! :)

    RăspundeţiȘtergere
  15. il las in alta camera sau il inchid si gata :))

    RăspundeţiȘtergere
  16. Eu am scapat definitiv de al meu si am crezut ca asa voi putea atipi cate putin dupa-amiaza. Dar se pare ca iubita lui Ionut nu ma are la inima, pentru ca de cate ori atipesc, il suna sa ii mai spuna ceva. Si cum el uita telefonul prin toata casa, dar in special langa patul meu... :((

    RăspundeţiȘtergere
  17. Nu stiu ca si telefonul meu are functia asta:)) dar la mine in ultima perioada sunt mesaje nu apeluri, deci mai merg:)) si tin telefonul cu volumul dat incet :))

    RăspundeţiȘtergere